menu

"Menú degustació" de Rosa Cortiella














Menú Degustación
22.11 - 28.11
Inauguració 22.11 a les 20h
C/ d'Elisabets, 11, Barcelona
Aforament limitat



La ceramista i sòcia de l'A-FAD, Rosa Cortiella, presenta la mostra "Menú Degustación", un diàleg entre la ceràmica i la gastronomia. L'exposició recull aquells plats que Cortiella ha realitzat per a diferents restaurants com ara Petit Comité, Zaranda, Baibén i els que actualment realitza per a Nandu Jubany. 

L'exposició es podrà veure del 22 al 28 de novembre al Club Casa Samper (Carrer d'Elisabets, 11, Barcelona). La inauguració serà el proper dimarts 22 de novembre a les 20h. 

"El chef elabora sus creaciones a partir de un concepto, desarrollando un discurso para convertir el momento degustativo, olfactivo, visual y táctil del comensal en una experiencia extraordinaria, complementando cada elaboracióm con una cuidada presentación. La cerámica, por su versatilidad, aporta una singularidad estética en las texturas y los colores que con otros materiales no es posible conseguir. Son series limitadas en porcelana, gres, mayólica... con una gama cromática personalizada y un especial cuidada en los acabados que hacen que cada pieza sea única" - ROSA CORTIELLA