Organitza: A-FAD i ADI-FAD
Imparteix: Josep Lluís de Gabriel (fundador de
Bitlonia.com)
Per què cal tenir presència a les xarxes socials?
Per a què serveixen cadascuna d’elles? Quines son aquelles que millor s’adeqüen
a la meva activitat? Quines son les principals tendències del màrqueting
digital? Per a què serveix un Community Manager? Puc
millorar la meva activitat professional amb l’ús de les xarxes socials? Com puc
orientar adequadament el meu Pla de Social
Media?
En el context en el qual estem vivint actualment, on
les xarxes socials s’han convertit, en molt poc temps, en una mitjà de
comunicació i d’acció fonamental i ineludible, des de l’A-FAD i l’ADI-FAD hem
organitzat un curs imprescindible orientat al sector creatiu, per respondre a
totes aquestes qüestions i a moltes d’altres, amb la voluntat de que convertiu les
xarxes socials en les perfectes aliades per a la vostra activitat
professional.
Sessions: 1 i 2 de desembre de 2014, de 18h a 20h
Lloc: FAD (Edifici Disseny HUB Barcelona, Plaça de les Glòries 37-38, Barcelona)
Preus d’inscripció:
socis de l’A-FAD i ADI-FAD: gratuït
Socis del FAD: 15 €
Estudiants i desocupats: 10 €
No socis: 25 €
Com inscriure’s?
Link directa a inscripcions:
Per a qualsevol consulta, poseu-vos en contacte amb
nosaltres: info@a-fad.org
TEMARI --------------------------
Per
què hauria d’incorporar el marketing 2.0 a la meva estratègia de vendes?
Principals
tendències aplicables de Digital Marketing.
Construcció
d’Actius Digitals.
Estratègia
per decidir com actuar i en quins mitjans
Blog
Youtube
Facebook
Linkedin
Twitter
Pinterest
Google
Plus
Perspectiva
mobile i vinculació a la presència web i newsletter .
El
Pla de Social Media. Models i enfocament.
Reputació
i prevenció de riscos.
Recursos
necessaris. La figura del Comunity Manager.
Com
orientar cap als resultats les meves accions?
Reflexions
útils per al sector.
Casos
d’èxit
Sessió
d’alta interactivitat per provocar la reflexió individual.
*Per als membres del FAD, diagnòstic personalitzat gratuït
(limitat als 10 primers).
_________________________
[cast]
Del Like al Share: Las redes sociales en el entorno profesional creativo
Organiza: A-FAD y ADI-FAD,
Imparte: Josep Lluís de Gabriel (fundador de Bitlonia.com)
Imparte: Josep Lluís de Gabriel (fundador de Bitlonia.com)
¿Por qué hay que tener presencia en las redes sociales? Para qué
sirven cada una de ellas? ¿Cuáles son aquellas que mejor se adecuan a mi
actividad? ¿Cuáles son las principales tendencias del marketing digital? Para qué sirve un Community
Manager? Puedo mejorar mi actividad profesional con el uso de las
redes sociales? ¿Cómo puedo orientar adecuadamente mi Plan de Social Media?
En el contexto en el que estamos viviendo actualmente, donde las redes sociales se han convertido, en muy poco tiempo, en una medio de comunicación y de acción fundamental e ineludible, desde A-FAD y ADI-FAD hemos organizado un curso imprescindible orientado al sector creativo, para responder a todas estas cuestiones y muchas otras, con la voluntad de que convirtáis las redes sociales en las perfectas aliadas para vuestra actividad profesional.
En el contexto en el que estamos viviendo actualmente, donde las redes sociales se han convertido, en muy poco tiempo, en una medio de comunicación y de acción fundamental e ineludible, desde A-FAD y ADI-FAD hemos organizado un curso imprescindible orientado al sector creativo, para responder a todas estas cuestiones y muchas otras, con la voluntad de que convirtáis las redes sociales en las perfectas aliadas para vuestra actividad profesional.
Sesiones: 1 y 2 de diciembre de 2014, de 18:00h a 20:00h
Lugar: FAD (edificio Disseny Hub Barcelona, Plaça de les Glòries 37-38, Barcelona)
Precios de inscripción:
Socios de la A-FAD y ADI-FAD: gratuito
Socios del FAD: 15 €
Estudiantes y desempleados: 10 €
No socios: 25 €
Socios de la A-FAD y ADI-FAD: gratuito
Socios del FAD: 15 €
Estudiantes y desempleados: 10 €
No socios: 25 €
Inscripciones:
http://3188aee51c6f.fikket.com/event/del-like-al-share-les-xarxes-socials-en-l-entorn-professional-creatiu
Link directo a inscripciones:
TEMARIO--------------------------
¿Porqué
debería incorporar el marketing 2.0 en mi estrategia para vender más?
Principales
tendencias de Digital Marketing aplicables.
Construcción
de Activos Digitales
Estrategia
para decidir en qué medios y cómo actuar
Blog
Youtube
Facebook
Linkedin
Twitter
Pinterest
Google
Plus
Perspectiva
mobile y vinculación a la presencia web y newsletter
El
Plan de Social Media. Modelos y enfoque.
Reputación
y prevención de riesgos.
Recursos
necesarios. La figura del Comunity Manager.
¿Cómo
orientar hacia los resultados mis acciones?
Reflexiones
útiles para el sector.
Casos
de éxito
Sesión
con interactividad alta para poder provocar la reflexión individual.
*Para los miembros de FAD, diagnóstico personalizado gratuito
(limitado a los 10 primeros).